Prekių pristatymo ir grąžinimo informacija
Prekių pristatymas
„EUROLIUX“ internetinėje parduotuvėje prekes galite pirkti bet kuriuo paros metu. Informacija apie prekes suteikiama darbo dienomis nuo 8 iki 17val. Visos prekės į namus arba į Euroliux salonus pristatomos 7-10 darbo dienų laikotarpyje nuo užsakymo pateikimo arba apmokėjimo. Šiltnamius sezono metu pristatome 2 sav laikotarpyje.
Prekes pristatome per siuntų tarnybą arba vežame patys. Prekės užsakymo momentu žingsnyje "PREKIŲ PRISTATYMAS" pagal kiekvienos prekės kategoriją arba svorį sistema automatiškai paskaičiuos ir pridės prekės pristatymo mokestį Lietuvos teritorijoje. Prekė yra pristatoma iki jūsų namo durų. Prekės užnešimu turite pasirūpinti patys.
Taip pat yra galimybė atsiimti prekes patiems viename is nurodytų mūsų salonų. (Euroliux salonų adresai bus nurodyti prekės užsakymo momentu žingsnyje " PREKIŲ PRISTATYMAS "). Gavę užsakymą, mūsų klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai Jūsų nurodytu telefonu pasitikslins ir suderins Jūsų užsakymo detales.
Prekių priėmimas
Gerbiami pirkėjai,
Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir paprašykite surašyti pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai, ir pretenzijos vėliau nebepriimamos.
Į Kuršių Neriją prekės pristatomos už papildomą mokestį (34 eur. - ne paletinis krovinys ir 42 eur. - jei paletinis krovinys).
Pirkėjas jam netinkančias prekes savo lėšomis privalo grąžinti į centrinį sandėlį, Stoties g. 5, Plungė.
Pirkėjas privalo grąžinti prekes pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.
Už prekę sumokėtus pinigus grąžinsime per 14 dienų nuo jūsų prašymo atšaukti užsakymą gavimo, tačiau tai galima padaryti ir vėliau, jeigu dar negavome grąžinamos prekės arba įrodymo, kad ją grąžinote.
Pirkėjas gali grąžinti kokybišką prekę pardavėjui, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, yra nesugadintas, išsaugotos jo vartojamosios savybės, yra nepraradęs prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi daikto pirkimą iš pardavėjo įrodančius dokumentus bei prekės garantiją patvirtinantį dokumentą, jeigu toks yra. Pirkimą įrodančiais dokumentais gali būti laikomi kasos aparato kvitas, pirkimo - pardavimo kvitas, PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita. Jeigu vartotojas neišsaugojo prekės pirkimo - pardavimo dokumento, prekė gali būti keičiama arba vykdomi kiti vartotojo prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik pardavėjui sutikus.